lördag 27 augusti 2011

Sommaren 2011... Jävlar ja.

Sitter i lägenheten och summerar upp min sommar nu när augusti månad börjar ta slut.

Ett ord som ständigt kommer tillbaka i tankarna är wow. Vilken jävla sommar jag har haft.

Satt och diskuterade med baconbror innan att man gärna hade gjort om allting från och med balen och framåt en gång till.

Krigsmålning inför volleybollturnering, segervrålen efter en vunnen match och glädjen i allas ansikten var fan obeskrivligt bra.

Bad i Tegnersfontänen, hulahula dans på Nova och alla sjuka saker vi gjorde under poängjakten var otrolig. Fan vad lycklig man var den dagen.

Från sekunden man vaknade på studentdagen tills man däckade i stora-rummet natten efter var ju den bästa tiden någonsin. Champagnefrukost, avskedet till alla lärare, utspring i stadsparken och resan på flaket. Oförglömligt.

Resa iväg med världens skönaste grupp till världens underbaraste ställe, Kalifornien, i 2 veckor var som uppgjort för succé. Man såg ångesten i allas ögon när vi skulle resa hem, jag tror alla gärna hade kunnat stanna där en vecka eller två till. 

Mellanlandningen i Sverige, där jag gör allt för att träffa alla jag hinner med, var verkligen inget att klaga över. Att kolla på massvis med hästar i Skanör och göra pizza i min nya favoritlya är hur man spenderar sin sista tid i landet perfekt. 

Att avsluta sin sommar genom att påbörja någonting helt nytt och spännande är någonting jag absolut inte ångrar det heller. Om 2 dagar går vi över till vår här, och våren är ofta en språngbräda för sommaren, en upptakt och uppladdning för någonting bra, våren är en tid för glädje, spänning och nya möjligheter. Så ska min vår vara iallafall.



Med soliga hälsningar,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar