lördag 20 augusti 2011

Mindre saknad, mer längtan.

Känner att det får vara nog med all saknad, och dags att börja längta lite istället. Jag längtar till sommaren. (December-Februari). I sommar ska jag:

- Lära mig surfa. Vem som helst kan utmana mig i surfing när jag kommer tillbaka om ni vill förlora.

- Ta ett dykarcertifikat. Undervattensfoto låter ganska så awesome om jag får säga det själv.

- Simma med delfiner. Ganska så asfett ju.

- Förhoppningsvis hoppa Bunjyjump nere på sydön.

Kommer väl kännas rätt okej att ligga på stranden på julafton också.

Får passa på att önska alla LBS:are ett bra läsår. Alla nya 3:or, se till att ert år blir awesome, men det blir inte det om inte ni jobbar för det. Det är värt allt slit, jag lovar. Studenten är oförglömlig, från start till slut.









Mitt väder här i Auckland, i slutet av vintern. Jag gillar det.






Med förväntansfulla hälsningar,
Robin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar