tisdag 7 februari 2012

Det går bra nu?

Jag har så mycket att berätta, men så lite tid att göra det på. Att prioritera bloggande när man har beautyshoot, fashionshoot,öldrickande, nudeshoot, pre final project, final project, Sydney resa, field trip, mamma kommer på besök, R & co kommer på besök, öldrickande, Kasper har nyss anlänt, gymmande, solande, badande, dykarcert, öldrickande, sista detaljerna innan lägenheten är klar, spontanresor och öldrickande att göra. Jag skriver gärna, men det är väldigt sällan jag orkar när man spenderar dagarna i skolan från 8-6 och sen hem och gym och matlagning. Och när sedan mitt alkoholkonsumering har ökat med sisådär 400% sedan inflyttningen med andra svenskar så blir helgerna väldigt upptagna också.  

Sista 4 månaderna i Auckland på ett ungefär, där jag har att se fram emot, förutom skolan, tatuering, dykarcert, Sydneyresa, Soundwavefestival (Slipknot, In Flames, Limp Bizkit, A Day to Remember, System of a Down, o.s.v.) och besök från del underbara person. Som Tanten t.e.x. Förhoppningsvis kan jag träffa henne lite snabbt i Sydney när hon anländer, vilket bara gör det till 18 dagar tills jag får träffa henne igen, och annars får jag träffa henne om 1 månad och 5 dagar. (Om jag minns rätt.) Och det kommer inte bli underbart BARA för att hon kommer skämma bort mig som den favoritson jag är, utan också för att få visa henne en liten liten snutt av vilket liv jag har levt här nere i snart 7 månader.

Avslutar med en bild som beskriver en hel del om mitt liv här nere, en bild på två av mina 3 nya flatmates, och en bild på köttbullslegenden himself!



(Ingen av bilderna är för övrigt tagen av mig, även om jag har en indirekt medverkan i varenda en av fotona.)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar